GYIK

 Hogyan tudom átvenni a terméket?

Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség - sem Budapesten, sem vidéken. Házhozszállítással, illetve GLS csomagponton való átvétellel tudnak hozzájutni a megrendelt termékekhez.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapestre és vidékre is ugyanannyi a szállítási költség.

A szállítási költség mértéke attól függ, hogy Ön milyen kiszállítót és milyen fizetési módot választ. A pontos árat a webáruházunk számolja ki, amit a rendelés véglegesítése előtt ellenőrizni illetve módosítani is tud. Az árakról tájékoztatást a „szállítási és fizetési információk” menüpont alatt találsz az oldal alján.

 

Mikor érkezik meg?

Ha az utánvétes fizetést választasz, akkor általában 1-2 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott termékek. Ez esetben a teljes vételárat a kiszállítást végző cégnek kell készpénzben fizetnie.

Ha előre utalással egyenlíted ki a vásárlás ellenértékét, akkor általában 1-3 munkanap alatt érkezik meg a csomag. Ebben az esetben ugyanis megvárjuk, míg megérkezik az összeg a Protect-fol Webáruház bankszámlájára, és utána adjuk át a csomagot a kézbesítést végző cégnek. Kérjük, előre utalásnál, a közlemény rovatban mindig tüntesd fel a megrendelés számát és a rendeléskor megadott nevet, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik az utalás.

Az elsőbbségi leveleket igyekszünk 2-4 munknapon belül feladni a sikeres fizetés után. Ezután a posta van, hogy 1-2 munkanapon belül, de volt már példa sajnos, hogy 6-10 munkanap is eltelt, mire kézbesítette. Erre se rálátásunk, se ráhatásunk nincs sajnos, ezért ajánljuk inkább a GLS futárcég választását!

 

Hogyan fizethetek?

Utánvéttel és előre utalással tudsz fizetni.

Utánvétes fizetés esetén a kiszállítást végző cégnek tudod átadni a vételárat, készpénzben, vagy bankkárytával

Előre utalásnál utaláshoz szükséges adatok:

Bankszámla számunk: MKB Bank: 10300002-10673170-49020017

Számla tulajdonos: BranDave Kft.

Utalandó összeg: A megrendelés végösszege szállítási költséggel együtt

Megjegyzés rovat: a rendelésnél leadott név és a megrendelés azonosítója

 

 

 

Hogyan tudom megrendelni a terméket?

Termékeinket kizárólag itt, a Protect-fol webáruház oldalán tudod megrendelni. Telefonos és e-mailes megrendelésre sajnos nincs lehetőség.

 

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Természetesen regisztráció nélkül és regisztrációval egyaránt tudsz vásárolni.


Hogyan tudok regisztrálni?

A felül lévő "Regisztráció" gombra kattintva egy adatlapra érkezel. Ezt az adatlapot kell kitölteni a személyes, számlázási és szállítási adataiddal.


Mennyi a kiszállítási idő?

Utánvéttel általában 1-2 munkanap.
Előre utalással általában 1-3 munkanap.


A futárnál tudok bankkártyával fizetni?

Igen, tudsz fizetni a futárnál bankkártyával


A termék ára tartalmazza a szállítási költséget

Nem tartalmazza egy adott termék ára a szállítási költséget!
A szállítási költség mértéke attól függ, hogy milyen kiszállítót és milyen fizetési módot választasz. A pontos árat a webáruházunk számolja ki, amit a rendelés véglegesítése előtt ellenőrizni illetve módosítani is tudsz. Az árakról tájékoztatást a „szállítási és fizetési információk” menüpont alatt találsz az oldal alján.


Mit jelent az, hogy "Csomagolás: tasakban"?

Ezen termékek bár újak, de nincsenek gyári blisteres csomagolásban. Költségkímélő okokból egy egyszerű tasakban kapjuk őket, így olcsóbban tudjuk adni őket vásárlóinknak, ugyanis nem kell megfizetni az olykor nagyon drága csomagolási költségeket a gyártónak.


Mit jelent a "Swap" kifejezés?

A "swap" jelöléssel ellátott termékek három napos használt termékek. Olyan telefonok alkatrészei, burkolati elemei, amely készülékeket a mobilszolgáltatók 72 órás garanciában kicseréltek. Előfordulnak használt alkatrészek is amik bontott telefonokból kerültek kiszerelésre, ebben az esetben mindenképp feltüntetjük az alkatrész állapotát (kijelző, vagy burkolat esetében hogy milyen állapotú, esetleg karcos-e). Minden esetben letesztelt alkatrészek kerülnek a weboldalra.

 


Mit tegyek, ha valamit kifelejtettem a megrendelésemből?

Nincs ok aggodalomra. Keress minket elérhetőségeinken és lehetőségeinkhez mérten módosítjuk a rendelést.

Mit jelent az OEM?

Az OEM termékek: a gyárival megegyező utángyártott minőséget jelölik (nem az informatikában megszokott csomagolás nélküli terméket jelöli)