Sérült, hibás termék visszaküldése

Sajnos előfordul, hogy önhibánkon kívül, természetesen nem szándékosan, de hibás terméket küldünk. 

Ebben az esetben kérjük mindneképp jelezd nekünk emialben a visszaküldést, majd juttasd vissza a lentebb leírt címünkre a terméket a következő módon:

 

Visszaküldési cím:

BranDave Kft.
6347 Érsekcsanád
Széchenyi u. 63.

 

Kérjük csatolni a következőket:

  • EREDETI számla. Ezt minden esetben a csomagba helyezzük feladáskor
  • Kitöltött, aláírt elállási nyilatkozat: ITT TÖLTHETŐ LE  (Ezt csak akkor kell, ha nem szeretnél cserét, vagy javítást, hanem a pénz utaljuk vissza)
  • A hiba leírása néhány sorban

 

Visszaküldés közben sérült termékeket csak értékcsökkentett áron áll módunkban visszavásárolni!

 

 

 

 

Figyelem! 

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a szervíz alkatrészeknek a beépítése, beragasztása - a beépítés nyomai miatt - a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenéshez vezet, amely költségeket a vevőnek szükséges viselni,az esetleges elállási jog érvényesítésekor. Erre tekintettel, kérjük, hogy  az alkatrészeket a beragasztás (védőfólia/ragasztócsík eltávolítása) előtt mindenképpen próbálja ki a készülékhez csatlakoztatva, illetve próbálja oda, hogy biztosan az Ön készülékével kompatibilis-e! Előfordul, hogy nem megfelelő körültekintés nélkül, nem az Ön készülékéhez való alkatrészt választ, illetve esetlegesen a beszállítónk rosszul címkézi fel a kompatibilitást, így mi küldünk rosszat. Ebben az esetben fontos, hogy az alkatrész az EREDETI állapotában kerüljön vissza hozzánk, hogy az teljes értékű termékként tovább értékesíthető legyen.