Sérült, hibás termék visszaküldése
Sajnos előfordul, hogy önhibánkon kívül, természetesen nem szándékosan, de hibás terméket küldünk.
Ebben az esetben kérjük mindneképp jelezd nekünk emialben a visszaküldést, majd juttasd vissza a lentebb leírt címünkre a terméket a következő módon:
Visszaküldési cím:
BranDave Kft.
6347 Érsekcsanád
Széchenyi u. 63.
Kérjük csatolni a következőket:
- EREDETI számla. Ezt minden esetben a csomagba helyezzük feladáskor
- Kitöltött, aláírt elállási nyilatkozat: ITT TÖLTHETŐ LE (Ezt csak akkor kell, ha nem szeretnél cserét, vagy javítást, hanem a pénz utaljuk vissza)
- A hiba leírása néhány sorban
Visszaküldés közben sérült termékeket csak értékcsökkentett áron áll módunkban visszavásárolni!
Figyelem!
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a szervíz alkatrészeknek a beépítése, beragasztása - a beépítés nyomai miatt - a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenéshez vezet, amely költségeket a vevőnek szükséges viselni,az esetleges elállási jog érvényesítésekor. Erre tekintettel, kérjük, hogy az alkatrészeket a beragasztás (védőfólia/ragasztócsík eltávolítása) előtt mindenképpen próbálja ki a készülékhez csatlakoztatva, illetve próbálja oda, hogy biztosan az Ön készülékével kompatibilis-e! Előfordul, hogy nem megfelelő körültekintés nélkül, nem az Ön készülékéhez való alkatrészt választ, illetve esetlegesen a beszállítónk rosszul címkézi fel a kompatibilitást, így mi küldünk rosszat. Ebben az esetben fontos, hogy az alkatrész az EREDETI állapotában kerüljön vissza hozzánk, hogy az teljes értékű termékként tovább értékesíthető legyen.